Saturday, 24 September 2011

Kata kekunci yang terencat




Dengan dukacita tahap gajahnya, mempersembahkan kata kekunci blog aku yang terencat minggu ini. Aku pun tak paham apa yang di maksudkan dengan "payudara yang tersenang". Mungkin korang lebih memahaminya kan. Korang kan terer bab-bab ni.Puii.

P/S: nanti aku rujuk Lecterur aku apakah dimaksudkan dengan 'payudara yang  tersenang".=.=

10 comments:

  1. hahaha...hamboi..nih tok 18 ke atas je.. :D naseb ak da lps.. :D

    ReplyDelete
  2. ahahah ~ kesian coklat berapi sayang ni ye ~

    ReplyDelete
  3. makkk aii.. ada juga orang cari keyword tu.... sabar je la..

    ReplyDelete
  4. adeh..bahasa keyword tu. dok tahan noh..

    ReplyDelete
  5. biasa la kadang2 dyeorang ni pakai search je

    ReplyDelete
  6. haha ni tiada mengena sama ada hidup mahupun mati=.="

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™