Sunday 18 September 2011

Pengarang jantung hati! pujaan hati ku.



Amboi ambek kau tajuk entry kemain macam dalam hati ada taman! ceh nak berjiwang segala bagai baik dok dalam jamban je.! Haa entry ni khas melaporkan tentang idola blogger kegemaran aku yang aku kagumi dan kasihi ok.Ini aku tak tipu. Oh mereka sekalian adalah blogger terkenal yang sememagnya kau orang pun kenal. Jangan cakap kau tak kenal. Aku lempang empah puluh juta kang.

Secara jujurnya mempersembahkan.......



benashaari. blog beliau memang santai tahap gaban. Memang kalau aku baca aku terasa berada di Pantai Chenang, Langkawi sambil tido bersidai ala-ala omputih! Muahaha.Blog beliau terselit bermacam-macam info. Tips kepada new blogger, kisah peribadi dan yang best ada cepen. Sentap lapan puluh juta aku baca cerpen beliau.Ini lah hero blogger satu-satunya menjadi pujaan hatiku..Muahaha





yuyu zulaika. Blogger kupukupukecik yang comel dan sangatlah humble walaupun beliau seorang blogger yang terkenal. Even kenal dalam dunia blogger ni tapi aku macam terasa dekat dengan beliau. Bila aku minum teh terasa beliau pun join sekali dan dua kali. Terasa dia berada di sisi setiap saat. Muahaha. Walaupun aku bukan 'pengomen' tegar dalam blog beliau. Tapi aku akan pastikan aku menjadi silent reader yang setia. wahh kemain ayat aku! To yuyu awak kecik tapi berisi. Sangatlah berbakat. Teruskan usaha.(monolog dalaman sensorang).Untungla kalau beliau baca.sobsss





nisamenaip. seorang retis blogger yang femes ames. Aku suka gaya penulisan dia yang ala lepak-lepak di warung mamak. macam cool lebih kurang gaya penulisan dia. Berbakat besar beliau ni. Beliau ada buat tutorial cara pakai shawal juga. Aku suka tengok empat puluh lapan juta kali. sebab semua beliau pakai shawal menjadi je. Sakit hati betul.Muahaha. To nisa, agak-agak bila kita bole kuar dating??haha



Ok setakat ini la kisah buah hati pengarang jantung aku. Sebenarnya ada lagi blogger yang menjadi pujaan hatiku tetapi di sebabkan masa kemain suntuk, tak sempat la cite panjang lebar. Time create entry ni pun aku curi-curi time nak pegi class.Ramai lagi sebenarnya blogger yang berbakat besar macam ikan paus biru. Jadi, asahkan lah bakat anda dan pamerkan. jangan di tinggalkan begitu saja.


P/S: tengah mencari hero blogger lain untuk di jadikan idola.agak-agak sapa nak offer diri? haha










3 comments:

  1. halamakkkkkK~ ada yuyu la pulak.. huhuhu.. macam tak layak pulak yuyu kat situ!

    ape pun.. mekasih sudi baca belog naif lagi merepek yuyu tu ya ^^

    ReplyDelete
  2. uishhhhhhh terkesima daku bila lihat daku di dalam entry muuu.. nahhh kiss empat puluh juta kali! muah3!! hahaha

    thank you very muchhh :D

    ReplyDelete
  3. @yuyu: hehe yuyu ni merendah diri plak..mmg blogger hebat yuyu ni;))

    nisa: ahahaha byknya muahhh..larikkk;p

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™