Wednesday 12 October 2011

Dah penakut tergedik-gedik pula!

weh korang dah tengok movie al-hijab?? wahh memang aku tabik spring motor RXZ la kalau korang dah tengok. Aku? Aku kemain excited mula-mula nak tengok cite ni kat cinema. dah tu tak nak tengok pagi pula. Belagak nak tengok malam je cite ni.Kononnya hebak letewww. So al-kisahnya aku booking la tiket pukul 11:30 malam kat One Utama.Kemain nak test jiwa raga aku kental ke tak tengok cite seram ni. Seumur hidup aku der aku tak pernah tengok tau cite seram ni kat cinema der. aku layan cite shin chan je derr. Kalau aku tengok cite seram ni konfem orang dalam cinema bengang kat aku. Ye la aku pula jenis dengar sound effect pelik-pelik menjerit la macam hantu pocong kena geletekt! Puii tak remaja langsung!


Then dah booking tiket sementara nak tunggu pukul 11:30 malam aku bersiar-siar mengambil kekuatan untuk kelihatan macho di cinema. Dalam masa dok tunggu tu aku pikir balik nak tengok ke tak eh! jap nak tengok jap takut nak tengok pulak. Otak kepala kemain pikir nanti nak balik bilik roomate ada ke tak nak tido sekali..sapa nak teman pegi bilik air empat puluh lapan kali! Ceh macam-macam perasaan!

Dah tu sampai tepat pukul 11:30 aku tekad nak tengok juga cite ni.Dengan langkah macho aku ni aku masuk la ke cinema. bajet aku paling berani la tengok cite macam ni,.Puii. Then bila dah buka pintu pelan-pelan aku melangkah setapak nak cari seat.Tiba-tiba bunyi sound effect dalam cinema tu dengar bunyi hantu. Apa lagi derr aku menjerit sekuat perasaan la. Then dengan muka pucat gila aku blah balik sambil koyak-koyak tiket wayang tu. Cehh selalu macam ni time aku nak tengok cite seram je mesti tak jadi je. Sebab dia aku pun tak tahu.hahaha


sila jelous dengan muka macho saya ni!!=.=

10 comments:

  1. kekekeke...comel btl story nie!

    ReplyDelete
  2. penakut+gedik=penadik... ok x gelaran nih??

    ReplyDelete
  3. mrs lurve@ ahahaa ada pulak comel...;p

    aizamia@ agak2 bole msuk raja lawak tak?;p

    kaizen@ xnak gelaran mcm adik beradik panadol je;p

    ReplyDelete
  4. ahahahaaaa ... ye ye! kalau takut x yah tengok! buat seksa badan jer! hehehheee

    ReplyDelete
  5. dah lama tidak tengok wayang kat panggung...dulu selalu gak...time bujang...sekarang nie...ndak berpeluang langsung...kena tunggu dalam astro je...

    ReplyDelete
  6. Huhu..cakoi..xmalu..hek kekekke..(bajet terer)

    ReplyDelete
  7. berani kat luar panggung je la... kesian..

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™