Wednesday 2 November 2011

Entry panas.Kekangan masa.

Hai hai korang semua. Ini entry namanya entry kekangan masa. Dalam dok 'berbusy body' kemain nak jugak taip entry ni. Macam la ada orang nak banyak sangat kan! Pui! Hmm korang.. sumpah aku rindu tahap  suam-suam kuku sangat kat blog kesayangan aku ni.sumpah juga aku memang banyak idea nak post kat blog ni tapi akibat kekangan masa dan masa sememangnya amat mencemburui aku, so kempunan la aku nak bermanja-manja dengan blog ni.


Aku memang boleh dikatakan setiap hari akan jenguk blog aku dan blogger yang lain. Ibarat aku kena makan nasi tiap-tiap hari la. Kalau aku tak jenguk maknanya aku tak kenyang dan tak merasa nikmat.Tapi setiap kali tak ada entry baru blog aku hambar dan tak meriah macam blog korang semua. Sedih kemain woii. UV dah la tahap ciput lagi la bertambah ciput jadinya.sobsss.Dari pesanan blog-blog otai mengatakan at least blogger kena post satu entry sehari. ni aku nak post satu entry pon tak dapat. Busy body kemain mengalahkan orang jual surat khabar lama.




P/S:Masa! masa! kalau bagi 48 jam sehari pun tak cukup juga.T.T





2 comments:

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™