Sunday 25 December 2011

Wabak bila Exam


 Amaran: Entry ini berbaur wabak atau virus Exam. So sila berhati-hati bila membaca kelak!

Korang pernah dilanda demam exam? ala nipu benor kalau tak pernah kan? bila nak exam badan seram sejuk je rasa. nak makan pun takde selera tapi boleh pulak melantak nasi kandar empat lima pinggan! kan?? time nak dekat-dekat exam tu macam-macam pantang larang kena jaga kan? time aku kecik-kecik dulu macam-macam mak aku bebel!! jangan makan megi la, jangan makan keropok mamee la! tapi aku makan jugak! tu pun makan sorok-sorok bawah katil empat tingkat. muahaha

Sekarang ni aku dah besar sikit! sikit je. dah aku besar kecik besar kecik ni, macam-macam persiapan aku buat untuk exam ni.  Korang tak payah  cakap pasal persiapan study la! memang tak pernah nak siap-siap juga aku study! Aku sebenarnya memang suka buat persiapan membeli-belah alat tulis je time nak exam ni. Alat tulis je lebih. Bajet nak tulis jawapan exam macam tulis novel la kononya!! ceh! tapi setiap kali tibanya exam, setiap kali tu la hati beronok-ronok nak beli alat tulis baru! mengalahkan budak nak masuk tadika!


  tiba-tiba semangat nak jawab exam bila tengok gambar ni.^.^ 


 
 Peta perjalanan ke rumah cik kiah. *ok tipu!


Korang semua macam mana pula persiapan bila time exam?? Kongsi-kongsi la^.^

3 comments:

  1. standby buah dadu hahaa gurau je...tidur awal je

    ReplyDelete
  2. dmm exam di mana2...hihi..g.luck ye..

    ReplyDelete
  3. tak sedia g neh nak exam...

    esk kena stdy la...heheheh

    all the best...

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™