Monday 16 January 2012

Seharian bersama orang Brunei.


Assalamualaikum


Dah lama benar aku tak updated blog kesayangan aku ni. Ye la tengah sibuk berperang dengan final exam. Mata dah jadi kuyu mengadap buku kononya study, tapi tangan pula ligat nak updated blog. ishhh memang nak kena lempang tangan ni!

Dalam tengah sibuk berperang final exam tu, aku sibuk curi-curi masa walaupun takda masa yang secukupnya untuk meluangkan masa bersama kawan-kawan Brunei yang exchange student ke tempat aku study.  Bukan apa saja bawa diorang jalan-jalan menikmati keindahan Malaysia ni. Mana tahu diorang boleh jumpa jodoh kat sini. Aku juga tumpang gembira. Tak gitu?


So, tempat pilihan aku untuk bawa diorang ialah ke Taman Botani Shah Alam. lagi sekali aku pergi dalam sebulan ni. (Kat Entry ni.) Memang dah hafal dah tempat tu sampai pak guard pun nyampah tengok muka aku yang dah terlebih over jadi tourist guide kat situ. (ayat ni takda kena mengena dengan pak guard). Dan rasanya tak payah aku mengarut dengan panjang lebar sebab masa aku amat terhad. Banyak lagi kena study beb.


kami bukan warga Malaysia tapi kami warga Brunei dan kami sangat kacak.


 Muka excited nak berpicnic.



semua nak berebut ambik gambar kat signboard  'oversea' padahal pergi Shah alam je pun.Ceh!


 Aksi gaya bebas ala comel. comel la sangat kan.^^


 kenangan bersama kawan Brunei tak akan dilupakan. Even diorang exchange student sekejap kat malaysia dah terpahat banyak kenangan . Korang pun bila student luar datang Malaysia korang kenalah pandai bagi layanan yang bagus. Tunjukkan keistimewaan budaya dan keunikan kita. Barulah anak jati Malaysia namanya. tak gitu?^^

* harris and hamdi i will miss you guys.





No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™