Sunday 3 February 2013

Luahan perasaan


Assalamualaikum..

semakin lama kan,dah semakin terbai blog aku ni. kalau la aku tanam sayur alamatnya dah mati kena baham dengan kambing! kalau la juga ni bilik aku selama berbulan bulan tak kemas, mahu ada sekor naga aku ternak ni!!.tak terurus dan terabai dek kesibukan aku yang tak tersengaja kononnya! kuikui...

Serius! aku rindu nak berblog, aku rindu nak meluahkan perasaan aku kat atas blog ni, dan aku rindu dgn penulisan aku yang ada gaya, mutu, keunggulan terkini disukai ramai..Puii!! muntah..Tapi kan kerana masa mencemburui aku, aku terpaksa pendamkan hasrat menulis blog buat beberapa bulan.. weh! bukan senang oo nak tinggalkan blog ni lama-lama..hati luka berdarah oo..aku selalu on je blog, tapi tak selalu update macam korang la yang setiap 1 saat update entry baru. serius aku jeles!! aku selalu baca entry kawan-kawan blogger aku..yg kau baca entry aku ni ha, kau la peminat blogger aku suka.betul! tak tipu!

Masa. masa semakin cepat berubah. semakin cepat mendewasakan aku. that why aku kena manage betul masa aku ni betul-betul. banyak yang aku perlu capai pada tahun ni. tahun 2013. Masuk tahun 2013 umur aku pun makin bertambah, tapi hati dan jiwa still kanak-kanak riang lagi ok!!.dan pada tahun 2013 ni aku ni dah habis belajar dan bukan bergelar mahasiswi lagi. sekarang, aku dah jadi pekerja. pekerja yang tegar!so,kena keja kuat-kuat sebab nak kawen cepat-cepat..erkkk!ni rahsia kita je eh?? Ok baiiii

P/s: eh lupa pula aku ada bisnes online..jual produk kecantikan dan kesihatan. dijamin halal dan semua produk ni aku try. produk yg aku jual SNE, VCOA TREENEA DAN FELLINA..kindly like and add aku punya fb and page yea..  Eira Onlineshop dan EIRA VCOA TREENEA. TQ uolss.

ni gambar blur buat tatapan korang yg rindu aku! haha 

3 comments:

  1. amboi~~~ cita cita wanita gitu.hehe.gud luck utk hari-hari seterusnya~ :)

    ReplyDelete
  2. rindu kat tuan blog...hehehe


    saya masuk utusan.. jom tengok :)

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™