Wednesday, 31 August 2011

Acara kutip duit raya besar-besaran


Hari ni masuk Hari Raya yang ke-2 .Penat kemain huha huha kutip duit raya hingga ke pelusuk kampung di redahnya. Walaupun usia makin meningkat namun itu bukan penghalang bagi mendapatkan sekeping dua duit syiling raya. Sobss. 


Oleh itu dengan berbekalkan semangat dan iktizam demi meraikan perayaan dan kemerdekaan, KFC telah di jadikan tempat untuk memeriahkan lagi sambutan bersama-sama kengkawan yang huha huha. Ceh orang lain kemain semangat raya kat kampung kami sibuk nak berKFC la pulakkkkk!!!


habis jahanam gambo aku tetiba lekat gambo amoi tu..baru nak tunjuk semua berbaju kurung..


upacara wajib tersenyum kambing kepada pekerja KFC


Dorang ni bukan pegi makan KFC tapi kebulur nak makan sos cili je!! sobss kesian



Hah tengok!! meja penuh dengan sos cili..ni buat aku hangin*tetiba


Haa meja kami la yang gempak habis huha huha macam orang baru kuar penjara. Tu baru sikit kumpul kalau ramai tak tahu la aku.Retak habis meja dibuatnya. kang kena lempang empah puluh juta kali.


Ok ini muka tahan comel empat puluh juta.sila jangan muntah purple...


sekian.pstt nak duit raya boleh?????

4 comments:

  1. nak duit raya?? join contest sy hehehe :D

    btw dah follow blog ni.. sudi la follow blog saya jugak yer :D

    http://cintairmata.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™