Sunday 14 August 2011

Jangan minum air botol....!!



Korang suka sangat kan minum air botol berbotol-botol sambil baring terlentang tengok cite doreamon. lepas tu ketawa terbahak-bahak sehingga doreamon pun takut tengok perangai korang. Cest memalukan. Korang pernah minum kan air botol yang lapan puluh juta tahun terperap dalam kereta? mesti pernah kan..kan??


 Sebenarnya air botol yang dah lama terperap dalam kereta ni amat la bahaya khususnya bagi wanita yang comel-comel ni. sebab apa? sebab menjurus ke arah menghidap kanser payudara. so, tuan-tuan sila lah beritahu lapan puluh juta kali info ni kepada mak, adik, kakak dan girlfriend tuan-tuan dengan kadar segara.


mengapa air botol yang terperap dalam kereta ini bahaya??? Sebabnya bahan plastik dalam botol memiliki bahan kimia tertentu. bhan kimia ini pula menyebabkan racun atau toksin.  So, kita akan lebih cenderung menghidap kanser payudara.Lepas ni kau jangan la terhegeh-hegeh macam doraemon nak minum air terperap dalam kereta ok. Kalau nak sangat baik minum air sungai yang sudah sekian lama terperap lapan puluh juta tu ^.^


 pic: pokcik goggle


Ok,sekian berita hari ini=.=

2 comments:

  1. kalo nasik tperap dalam kereta selama 3minggu boleh makan lagi tak?
    hehe..
    anyway..thanks for sharing..

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™