Sunday 7 August 2011

Popia Goreng..cara orang malas membuat popia goreng.

Assalamualaikum^.^

Oh bulan puasa ni macam-macam makanan je aku nak masak. Seronok rasa dapat menyediakan masakan berbuka puasa untuk family tercinta. Tambah-tambah tengok family makan dengan begitu tekun lagi berusaha membangkitkan aku untuk terus berjuang menyediakan masakan ketika berbuka puasa. Sememangnya makanan yang aku masak amatlah sedap sekali. Ahahaha keji!

Semalam aku terasa amat malas sekali. Entah la aura mana yang menyampuk aku untuk kelihatan malas. So, aku telah menyediakan POPIA GORENG MALAS untuk santapan ketika berbuka puasa. Walaupun popia goreng ni malas tapi orang yang memakannya sangatlah rajin sampai habis popia tu diratahnya..

Ini antara bahan-bahannya. aku pakai sardin je sebab dah nama pun popia goreng MALAS! ahahaa


 yang ni siap digoreng dn boleh la makan sambil baring bergolek-golek malas seperti popia goreng malas....


 ni saja yang sempat aku share secara malas~~~

Selamat mencuba...;)


1 comment:

  1. nampak sedap.. lgi2 bulan2 pose ni..

    www.onlyzul.com

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™