Thursday, 25 August 2011

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA

Nak join? KLIK SINI

Sebelum korang terkinja-kinja nak kumpul duit raya, mari la kita berjemaah mengumpul follower. Bukan apa boleh la kita beramai-ramai mengumpul duit raya ke rumah setiap follower kan?? haha macam la boleh kan? 

Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya dan selamat makan kuih-muih sampai lebam bijik mata.=.= Andaikata tersalah kata ku mohon maaf yea.

Pstttttt..boleh tak nak sama kaler baju raya ngan korang???boleh???(gaya gedik)


8 comments:

  1. Thanks pasal join segmen pakar yer. Selamat Hari Raya Eid ul Fitr. Pakar FollowLihat apa yang terbaru dari pakar

    ReplyDelete
  2. hahahaha... yay..!!! dah tuakr kpd pop up window... huhuhu... best best~!!

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya! hehe baru dapat follow sini :)

    ReplyDelete
  4. suda follow blog ini (:
    selamat hari raya ^_^

    ReplyDelete
  5. thanks...selamat hari raya jugak!!;))

    ReplyDelete
  6. slamat hari raye! dtg dr segmen same, dh follow! B-)

    mari menambah follower sebelum raya

    ReplyDelete
  7. dr segmen sama. dh follow. jemput singgah blog sy.. :)

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™