Friday 22 July 2011

Lu ada kenal ka itu Shila Amzah?????

Lu ada kenal itu Shila Amzah?? Ada kenal??  Haishh ni ha cerita aku pagi tadi asyik terngiang-ngiang kat kepala otak aku. tension kot! Al-kisahnya macam ni. tadi aku saja jalan-jalan cari pasal round area supermarket kat Kangar ni. Then aku ternampak la booth ni SAFI BALQIS iaitu produk kecantikan wanita.


 Aku pun singgah la nak beli produk ni memandangkan aku memang pengguna tegar produk alah ni. Then ada satu promoter auntie Chinese ni asyik nak usha-usha aku beli barang je! Kadang-kadang jeling manja ada jugak! Apahal tak puas hati meh? Tiba-tiba dia dekat dengan aku. nak tau apa dia tanya???


Promoter: Lu ada kenal Shila Amzah??


Coklat : Ya ada-ada (aku jawab acuh tak acuh sebab tengah cari toner muka)


Promoter: Aiyaa Shila Amzah penyanyi terkenal la. Lu ada kenal meh??


Coklat : ohh itu Shila Amzah saudara i kat kampung meh (tipu)


promoter : terus diam tergolek-golek then bagi aku risalah ni.




Huh nak bagi risalah ni rupanya. nasib baik aku tak call abang long besar aku! Kalau tak ICU la auntie tu.erkkkkkk!!




Aku pengguna tegar produk alah ni. Tu muka aku macam faizal tahir. Sila jangan jeles! muahaha


P/S: Lu ada  kenal  itu Shila Amzah?? Ceh malam ni aku tido mimpi auntie tu gamaknya!!!grrrrr

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™