Thursday 14 July 2011

Teringin nak ke Korea?? Jom kita terbang bersama......

Assalamualaikum

Heh..Jom-jom ke Korea dengan membaca entry aku ni je!!!!..tiheee..Sebenarnya time aku tengok album

gambar lama ketika dulu (sewaktu aku tua) aku tiba-tiba terjumpa dengan album ni..Sweet memory inKorea.  Awww bajet sweet sangat letuewww..

Hmm serius aku terkenang kawan-kawan, makanan, dan  persekitran di Korea.

aku rindukan suasana belajar kat sana. Bangun pagi tak payah-payah aku nak sibuk beratur kat bilik air untuk mandi.

Bangun pagi je terus tempek bedak lepas tu pergi kuliah..haha hebat kan!!! 

Satu lagi aku pakai je pakaian comot-comot baju tak iron la segala bagai..sapa nak kesah kan??
habis tak mat Korea tersangkut ngan aku.haha bajetnyewww..

 nah ce tengok gambar aku ni kot-kot korang ada berkenan kat mat Korea bagitau je aku tolong ejaskan..tiheeee


 Ni classmates aku yang cun dan ensem**:))



Bergedik santai di Nami island. Ceh aku ingat aku paling tinggi sebab kat Malaysia aku kot yang paling tinggi!!;))



Di Everland...Yeah ni theme park lebih kurang macam gengting higland la.(sila abaikan pose aku yang poyo)

Tu je la story yang aku just nak share..hmmm serius aku rindukan suasana di sana especially 

time study.kat sana aku lebih rajin berbanding di Malaysia. kenapa ya?? haa korang tolong la jawabkan.;))



P/S: Hai agak-agak kan bila mat Korea nak masuk meminang aku ni kan??heee

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™