Saturday 16 July 2011

Terkenang saat-saat indah bersama oppa Korea....

Bila tengok berita TV3 malam ini tentang "gelombang Korea" aku secara automatik teringat kenangan bersama student Korea yang exchange ke Universiti Malaya(UM) . Kos yang aku study di UM amat-amat memerlukan aku banyak berinteraksi dengan student dari Korea.(bajet latueww). banyak kenangan tercipta
bersama.cheeewahh.

 Tapi sekarang bila dorang dah kembali ke negara dorang, aku still ingat macam-macam aktiviti bersama. banyak program yang dianjurkan.Banyak juga aku dapat skandal mat Korea...muahahaa;P


oppa...saranghae(nada gedik);)


ni lacture Korean aku.sekali dia masak main ramas macam ni sedap ohhh!!


Teringat time masak-masak ngan dorang..sobss.sobss!!


Ok! ni je la yang sempat aku upload gambar.sebenarnya ada lagi nak show off kat korang..bajet macam korang nak tengok kan. tapi line internet ni macam ayam berak kapur hilang mood aku nak buat entry yang gempak.hahaha

p/s: sapa nak kenalan dengan mamat korea call no ni 010-12345678(tipu)







No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™