Sunday 31 July 2011

Coklat berapi featured in Kosmo....


Assalamualaikum

Dah agak bersawang dan berhabuk blog aku ni. Agak dua tiga hari aku tak update cerita baru kan. Rindu gak kat blog buruk aku ni. Mesti korang rindu cerita-cerita panas sensasi aku kan? kan?? ahaha. Bajet ada ramai orang nak baca blog dia latuewww.

 Sebenarnya aku baru je balik dr Kuala Lumpur sebab di jemput menghadiri Majlis Penyampaian Hadiah di rumah Perdana Menteri di jalan Duta baru-baru ni. Best kot nak cerita kat korang boleh menjejakkan kaki dan kepala ke rumah kediaman Pm ni. Tak payah la beratur panjang-panjang nak jumpa kan. Siap dapat makan meja vvvvvip lagi latuewww.. Jeles mak ngah!ahahah

Aku ke sana sebab adik aku ni ha menang peraduan esei yang aku cerita kat entry lepas. kalau nak baca KLIK SINI . Aku ada gak ambik gambar sensasi time kat majlis tu tapi aku ni jenis liat nak upload gambar. Berukband lambat gila mengalahkan kura-kura yang tengah berjogging. So, korang tak boleh tengok la gambar aku yang seksi macam faizal tahir tu...ahahaha

Jadiiii tengok la muka aku macam buah nangka separuh masak dalam Surat khabar kosmo ni. Tumpang glamerrr latuewww!!

Pija gembira pantunnya pikat PM





Adik aku ni pemalu. Time wartawan interview aku pula kena jawab! ceh pandai masuk peraduan ni peraduan nu time jawab tak mo pulak..(padahal aku suka kena interview). Kalau korang nak baca selanjutnya boleh baca di kosmo online

P/S: Adikku..next time masuk lagi tau peraduan. Nanti menang boleh bagi hadiah kat kakak lagi..Ahahaha


No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | Full Edited by ✿ Nurulchumel's Design ヅ | All Rights Reserved™